Nawet 240 zł mogą otrzymać klienci Virgin Mobile. Aby skorzystać z promocji wystarczy otworzyć konto „Active” lub „Prestige” w eurobanku, a następnie w kolejnych 12 miesiącach doładowywać z niego swój pakiet w Virgin Mobile (min. 19 zł miesięcznie) i korzystać z karty płatniczej (co najmniej 3 transakcje miesięcznie na łączną kwotę min. 50 zł). Promocja trwa do 31 marca 2017 r.
Klienci, którzy spełnią warunki promocji, przez rok otrzymywać będą 20 zł miesięcznie na założone w jej ramach konto w eurobanku. Maksymalna wartość nagrody wynosi 240 zł.
Ponadto, w ramach akcji klienci przez rok od zawarcia umowy konta mogą zyskać następujące benefity:
- 0 zł za prowadzenie konta,
- zwrot opłaty miesięcznej za posiadanie karty debetowej do konta
Po założeniu konta w eurobanku uczestnicy akcji promocyjnej mają również możliwość skorzystania z darmowego Pakietu Ubezpieczeń Assistance (pomoc medyczna, domowa, komputerowa, a w pakiecie Prestige także concierge) oraz dołączenia do Programu „Rodzina i Przyjaciele”, oferującego 5% zwrotu za wydatki kartą na rozrywkę, sport i podróże (do 720 zł rocznie). Adresatami akcji „240 zł bankowo z Virgin Mobile” są osoby, które nie posiadały oraz nie były współposiadaczami konta w eurobanku w okresie min. 12 miesięcy przed przystąpieniem do akcji.
Co dostajesz biorąc udział w promocji „240 zł bankowo z Virgin Mobile”?
- 20 zł przez 12 kolejnych miesięcy za doładowania konta Virgin i korzystanie z karty do konta.
- 0 zł za prowadzenie konta przez rok.
- zwrot opłaty za kartę do konta w pierwszym roku posiadania.
Co zrobić, aby przystąpić do promocji?
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy do udziału w akcji promocyjnej „240 zł bankowo z Virgin Mobile” do 31.03.2017 r.
- Otwórz konto w pakiecie active lub prestige za pośrednictwem:
- wniosku internetowego (wypełnij i złóż wniosek do 31.03.2017, a konto otwórz do 14.04.2017) lub w dowolnej placówce eurobanku do 31.03.2017.
Jak zyskać 20 zł co miesiąc (łącznie 240 zł)?
W ciągu roku płać co najmniej trzy razy w miesiącu kartą eurobanku. Jeśli suma transakcji wyniesie minimum 50 zł, a dodatkowo doładujesz swoje konto Virgin Mobile na kwotę minimum 19 zł to spełniłeś warunki promocji. Wtedy możesz cieszyć się comiesięcznym zwrotem 20 zł na konto bankowe.
Kto może skorzystać z promocji „240 zł bankowo z Virgin Mobile”?
Każdy pełnoletni abonent Virgin Mobile, który w okresie 12 miesięcy przed przystąpieniem do promocji nie był posiadaczem/współposiadaczem konta dla osób fizycznych prowadzonego przez eurobank.
Akcja trwa do 31.03.2017 r. i dotyczy kont osobistych w pakietach Active i Prestige.
Uczestnikiem akcji promocyjnej może być osoba, która w okresie 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do niej nie była posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych prowadzonego przez bank oraz jest abonentem korzystającym z usług telekomunikacyjnych Virgin Mobile na kartę (prepaid).
W ramach akcji uczestnikowi w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy konta przysługuje: brak opłaty miesięcznej za prowadzenie konta, zwrot opłaty miesięcznej za posiadanie karty oraz zwrot prowizji za udzielenie limitu w koncie.
Warunkiem przyznania i wypłacenia pierwszej nagrody pieniężnej w wysokości 20 zł jest dokonanie w ciągu miesiąca co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 50 PLN oraz doładowanie konta w Virgin Mobile w wysokości łącznej min. 19 PLN. Uczestnik może otrzymać nagrody pieniężne o łącznej wartości 240 zł. Warunki wskazane powyżej muszą zostać spełnione po raz pierwszy w terminie do 2 miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu podpisania z bankiem umowy konta. Nagroda pieniężna zostaje przyznana za miesiące, w których warunki zostały spełnione.