PKO BP: konto dla młodych i dużo za zero

PKO BP konto dla młodychDużo za zero to nowa promocja konta dla młodych w PKO Banku Polskim. Konto przeznaczone jest dla osób w wieku 18-26 lat. Za założenie konta i dokonanie co najmniej jednej płatności kartą wydaną do konta w promocyjnym okresie można odebrać 10 wejściówek do kina za 0 zł. PKO Konto dla Młodych to 0 zł za prowadzenie konta i wypłatę z bankomatów na całym świecie. Promocja trwa do 16 października 2016 r.

W PKO Banku Polskim trwa promocja konta dla młodych pod hasłem „Dużo za zero”, w ramach której za założenie konta i wykonanie co najmniej jednej płatność kartą wydaną do konta w promocyjnym okresie można otrzymać 10 biletów do sieci kin Cinema City albo Helios.

PKO BP konto dla młodych

Dla osób, które do 16 października 2016 r. otworzą PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, bank przygotował 10 tysięcy wejściówek do sieci kin Cinema City i Helios. Po otworzeniu konta, wystarczy do 10 listopada br. dokonać przynajmniej jednej transakcji kartą debetową, a także zarejestrować się na stronie pkobp.pl/kinoza0, wybierając przy tym preferowaną sieć kin. Po spełnieniu tych warunków, w systemie bankowości elektronicznej iPKO w zakładce wiadomości znajdzie się 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios.

– PKO Bank Polski stawia na młodych i także dla młodych się zmienia. Poprzez tego rodzaju promocje chcemy ich jeszcze bardziej zachęcić do bankowania razem z nami. A PKO Konto dla Młodych to produkt znakomicie do nich dopasowany – nie dość, że jest bezpłatne, to jeszcze zostało wyposażone w nowoczesny serwis internetowy, aplikację mobilną umożliwiającą między innymi płacenie w sklepach tradycyjnych i internetowych oraz naklejki do wygodnych płatności zbliżeniowych – podkreśla Jarosław Olbromski, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.

PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste przeznaczone dla osób w wieku 18-26 lat. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie.

Oferta Banku dla młodych jest doceniana zarówno przez rynek, jak i przez klientów. W tegorocznym badaniu „Milion Polaków” przeprowadzonym przez porównywarkę Comperia.pl oraz Związek Banków Polskich przy wsparciu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych, młodzi klienci zadeklarowali, że najczęściej wybierają właśnie PKO Bank Polski. Niemal co piąty młody Polak w wieku 18-24 lata ma rachunek w PKO Banku Polskim, a o ich wyborze decydują przede wszystkim brak opłat, funkcjonalny dostęp do serwisu internetowego i nowoczesnej aplikacji mobilnej.